Geoblog.pl    piti628    Podróże    Sajgon i kawałek południowego Wietnamu.    Na wypoczynek
2016

Na wypoczynek

Wietnam
Wietnam, Mui Ne

Dziś transfer do Mui Ne. Po drodze odwiedzimy kilka miejsc widokowo-zakupowych, wytwórnia sosów rybnych, lunch a na koniec ostatnia wspólna dla całej naszej grupy atrakcja - czerwone wydmy, z których słynie region Mui Ne. O tej porze dnia ich czerwoność jest mało dostrzegalna, wyglądają raczej jak piaski zwyczajnej pustyni. Taki sobie żółty kolorek.Po czternastej jesteśmy rozwiezieni po wybranych pobytowych hotelach. Nasz jest drugim na trasie, ładnie położonym pomiędzy palmami nad samym morzem z basenem na który mamy widok z balkonu. Widać że hotel nie najnowszy, ale jak na trzy *** to całkiem ok. Możemy rozpocząć odpoczynek. Późnym popołudniem wychodzimy na spacer brzegiem morza. Najpierw plażą, a po pięciu kilometrach schodzimy na drogę biegnącą przez całe Mui Ne z wieloma sklepikami i restauracyjkami obok których dochodzimy do naszego hotelu.Mieliśmy nadzieję na spotkanie wycieczkowego przewodnika, który miał tam gdzieś po drodze mieszkać i wyjść z chętnymi do ciekawszych pobliskich knajpek. Nie spotkaliśmy go, posilając się w końcu naprzeciw naszego Canary Beach Resort. Spacer wyniósł równe 11 km.