Geoblog.pl    piti628    Podróże    Odrą od Urazu do Trzebieży (543 km.)    Dzień 5 no i powrót - za Kostrzyn ( na 626 km. Odry)
2021

Dzień 5 no i powrót - za Kostrzyn ( na 626 km. Odry)

Polska, Za Kostrzyn

Przy obecnym dosyć wysokim stanie wody miałem nadzieję, że jednak uda się do Warty dopłynąć. Pamiętałem jak kilka lat temu płynąłem na podwyższonym jej poziomie, woda co i rusz uciekała mi gdzieś na lewą stronę. Niestety dziś woda okazała się jednak za niska :-( .Znowu czeka mnie stres związany z ewentualnym zakazem pływania w tym miejscu :-(. Chowam aparat i już bez zbędnych postojów zasuwam w stronę Kostrzyna. Przyznaję rację o nie możności dopłynięcia do Warty tą drogą mijanym ponownie wędkarzom i po dwóch i pół godzinie jestem ponownie przy Przystani w Kostrzynie. Kajakarzy jeszcze nie było. Płynę zatem im naprzeciw. Dosłownie kilometr i widzę kilka kajaków płynących w moją stronę. Tak to Oni. Kajakarze płynący dla Olka od Poznania. Krótka wymiana zdań z której wynika że jutro startują o szóstej rano, zatem odprowadzam ich do przystani i żegnam sie oznajmiając że spotkamy się jutro za Kostrzynem. Płynę do Odry a tą jeszcze dziewięć kilometrów rozbijając namiot za tabliczką kilometrażową nr 626 tuż przed zachodem słońca. Cisza i spokój. Tego mi było trzeba :-). Za mną dzisiaj nieco ponad 60 km.